torstai 16. kesäkuuta 2016

HOW TO WEAR PASTEL COLORS?

Sateista torstaita kaikille Tänään sainkin tietää tulevan koulupaikkani. Luonto -ja ympäristöalaa aloitan seuraavat kolme vuotta opiskelemaan. Innolla ja samaan aikaan jännityksellä odotan syksyn opiskeluja. Nyt kuitenkin tämän päivän aiheeseen. Tein helmikuussa HOW TO WEAR RIPPED JEANS? -postauksen ja jos et oo vielä sitä käynyt lukemassa, käy kurkkaamassa se täältä.
Kesän vaatetuksessa näkyy tosi paljon hentoja värejä, mutta omalla kohdallani silloin tällöin saatan pukea päälleni jopa pelkkää mustaa. Tämän johtuu siitä, että mustaa on helppo yhdistää ja se sopii kaiken värin kanssa sekä se on aina se tuttu ja turvallinen valinta. Keräsin kuitenkin kokoon viisi erilaista asukollaasia, joissa esiintyy jollakin tapaa jokin pastellin väreistä. Näiden kollaasien valmistuttua huomasin kuinka helppoa onkaan yhdistää pastellin väri jonkun toisen kanssa. Omat suosikkini ovat 1, 2 ja 4. Toivottavasti tykkäätte ja kertokaa oma suosikkinne

 
1. Ensimmäisessä kollaasissa on enimmäkseen ruusunkultaista, valkoista sekä hennon vaaleanpunaista. Itse käytän kesäisin tosi vähän farkkuja varsinkin lomalla, mutta silloin kun käytän, päälläni on joko mustat, siniset tai revityt. Halusin silti valita tämän vaaleanpunaisen takin kanssa valkoista. Niinkun oon jossakin postauksessa maininnut valkoisista farkuista sen, että itse en ole lämmennyt niille ja edelleenkään en ole. Tää koko kokonaisuus on mun mielestä älyttömän ihana. Monelle varmasti tuttu Kylien Lip Kit sopii mun mielestä jotenkin super hyvin tähän mukaan. 


2. Tää on yksi suosikeistani. Kun löysin tän ihanan shortsihaalarin eri violetin vivahteilla, halusin edottomasti lisätä lisää violettia tähän lookkiin. Koska haalarissa näkyy valkoista, kengät piti myös valita valkoisena pienien kultaisten yksityiskohtien kera. Mustat aurinkolasit eivät petä koskaan mitään lookkia.


3. Myös tässäkin asussa on käytetty enimmäkseen valkoista sekä vaaleanpunaista, joka kääntyy enemmän ehkä todella vaaleaan persikkaiseen väriin. Oon tykästynyt tosi paljon kollasissa oleviin korkokenkiin, joten halusin välttämättä ottaa ne mukaan tähän. Tosi isossa huudossa ollut off-the-shoulders -paita sopi mun mielestä älyttömän hyvin kyseiseen hameeseen ja se tekee tästä ehkä vähän enemmän juhlallisemman. 


4. Tää on ehdottomasti mun suosikkini. Oon viime aikoina kiinnostunut 80-luvun sekä 90-luvun tyylistä. Itse kun oon syntynyt 2000-luvulla, en oo päässyt pukeutumaan siten miten tuolloin pukeuduttiin, mutta elokuvien ja kuvien takia oon innostunut tästä tyylistä tosi paljon. 50-luvun tyylikin on kiinnostanut mua älyttömän paljon enimmäkseen mun lempi elokuvan Greasen takia, mutta sitä tyyliä en lähtenyt tähän sekoittamaan. Valitsin enimmäkseen farkkua ja mikä onni, vastaan tuli tämä älyttömän kivan värinen farkkutakki. Tämä lookki mun mielestä vaan jotenkin toimii edelleen.


5. Viimeisenä muttei vähäisimpänä pastellia kukkakuvioisissa shortseissa. Heti kun näin nämä shortsit, lähdin yhdistämään enimmäkseen mustaa. Valkoinen kimono sopii tavallisen takin sijaan ja tuo enemmän sellaista kesäfiilistä. Gladiaattorikengät oli monta vuotta sitten muodissa, mutta en usko niiden olevan enää. Mielestäni ne sopii kuitenkin tähän asusteeseen, joten miksi mennä muodin perässä, jos ne vain sopii. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti