keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Clothes that are IN

Heippa Mulla on pitkään ollut mielessä toteuttaa tällainen postaus, jossa esittelen teille vähän vaatteita, jotka ovat omasta mielestäni in. Mikäli moni teistä tällaisesta innostuu, saatan jopa toteuttaa muutaman lisäosan näille, koska omat lemppari vaatteet vaihtelee todella useasti. Haluan kuitenkin vielä sanoa, että nämä ovat omia mielipiteitäni ja nämä seuraavat vaatteet ovat itselläni in. Kenenkään ei tarvitse olla samaa mieltä kanssani, mutta muistetaan kuitenkin hyväksyä omat mielipiteemme ja makumme vaatteiden suhteen
 Adidas 
Niin kun varmasti moni jo tietääkin, Adidas on iso kiinnostuksen kohteeni. Vielä viime vuoden alussa olin tosi epävarma tämän merkin tuotteita kohtaan, mutta pian kuitenkin aloin itsekin tykästymään Adidaksen vaatteisiin ja varsinkin näihin mustavalkoisiin kenkiin. Ostoslistan kärjessä ovat tällä hetkellä kyseiset kengät, joten heti kun vaan mahdollista ja vastaan tulee niin varmasti sellaiset hankin.

 Vartaloa myötäilevät mekot 
Rakastan rakastan rakastan....Mekot ylipäätänsäkin ovat mielestäni aivan ihania, mutta nämä vartaloa myötäilevät mekot menevät kaikkien ohi. Tällä hetkellä mekko, jonka haluan on vartaloa myötäilevä, viininpunertava sekä halkiolla varustettu mekko. 

 Jumppareput 
Kutsun edelleen näitä jumpparepuiksi. Viime aikoina oon entistä enemmän alkanut käyttämään reppua minne ikinä menenkin ja samalla oon myös ihastunut näihin jumppareppuihin. Tällaisen tulen ehkä sitten hankkimaan ammattikouluun. Näitä on myös tullut paljon keskustassa vastaan, joten on päässyt näkemään nettikauppojen lisäksi myös erilaisia kuviointeja tai merkkisiä muilla ihmisillä

 Beige 
Beige kuuluu edelleenkin lempi väreihini. Yksi lempi vaattekappaleistani beigen sävyssä on takit, hameet ja paidat. Oon muutamassa postauksessa saattanut mainita haluavani pitkää takkia beigen sävyssä ja täytyy sanoa, että sellaista ei vielä ole löytynyt. Jos tiedätte joitakin kauppoja tai nettikauppoja joista saattaisi sellaisen löytää, vinkatkaa ihmeessä.

 Nyörivaatteet 
Olin todella todella kriittinen nyörivaatteisiin vielä hetki sitten, mutta nyt oon rakastunut niihin täysin. Nyörimekot ovat tällä hetkellä suosikkejani, mutta oon kaupoissa sovittanut muutamaa nyöripaitaa ja tämän kautta ihastunut myös niihin.

Onko teillä samoja makuja vaatteiden suhteen? 

4 kommenttia:

  1. Oi kiva postaus! Ite oon pikkuhiljaa ihastumaan toho adidakseen :D
    Mutta mulla ois sulle haaste blogissani! :) -> http://lappilaistalifestylea.blogspot.fi/2016/05/liebster-awards-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit:) Koitan toteuttaa tuon haasteen mahdollisimman pian.

      Poista
  2. Moikka. Oon blogisi uusi tulokas ja pakko sanoa, että tosi ihania ja monipuolisia postauksia teet<3

    VastaaPoista