lauantai 19. joulukuuta 2015

5 days till Christmas

Moikka ja erittäin mukavaa loman alkua kaikille, joilla joululoma tänään tai ennemmin alkoi Itselläni alkoi tänään loma joulujuhlan ja todistustenjaon jälkeen. Erittäin tyytyväinen olen tämän hetkiseen keskiarvoon. Pitkään ollaan jo odotettu lomalle pääsyä ja vihdoin sekin päivä koitti. Joulukin on enää muutaman päivän päässä ja onneksi oon ollut aikaisessa joululahjojen suhteen paitsi yhden lahjan ostamisen jätän maanantaiksi. 




Mulla oli koko viikon aikana hirveä asukriisi. En tiennyt mitä laittaa joulujuhlaan päälle. Löysin kuitenkin, kun sisko näytti mulle Gina Tricotin sivuilta tällaista nyörimekkoa ja hetken aikaa mietin, kunnes päätin käydä kattomassa. Ja se oli täydellinen. Se ei ollut liian juhlava muttei liian tavallinenkaan. Plussana vielä on tämä nyöri, johon oon rakastunut niin mekoissa kun paidoissakin. 

Nyt kuitenkin lähden viettämään loman alkamista rentoihin tunnelmiin. Viettäkää tekin mukava lauantai

Onko teillä alkanut jo loma? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti