maanantai 6. heinäkuuta 2015

20 summer facts about me

Hellouu! Viikko on taas lähtenyt käyntiin ja tätä päivää vieteltiin Jennan kanssa kahvilassa ja kaupoissa kierrellen. Oli taas pitkästä aikaa kiva nähä, kun ei oltu nähty moneen kuukauteen. Täällä kuumat ilmat alkaa jo menemään poispäin, mutta onneksi vielä tällainen pieni lämpö on, joten ajattelin sitten listata ylös 20 vähän kesäisempää faktaa minusta ja kyllä niitä faktoja tuli vähän enemmänkin kuin 20, joten piti karsia joitain pois. Toivottavasti tykkäätte!

1. Kesäsin oon hulluna kaikkiin smoothieisiin ja oon utelias kokeilemaan uusia makuja ja lisäilemään uusia marjoja ja hedelmiä. Tämän hetken suosikkina on toiminut smoothie tuoreilla mansikoilla, banaanilla, maustamattomalla jogurtilla ja appelsiini-ananasmehulla.

2. Heti kun kesä on alkamaisillaan, ryntään kauppoihin ja ostan ripakopallisen shortseja, hameita, mekkoja ja crop toppeja. Ne on niin värikkäitä ja kivoja, että pakko on aina saada kesävaatteita ainakin muutama ja nyt niitä on keräytynyt vaatekaappiin aikalailla.

3. Lenkillä käyminen on paljon paljon mukavempaa auringonpaisteessa ja sellaisessa pienessä tuulessa. Oon taas innostunut käymään päivittäin lenkillä ja pakko sanoa, että lenkin jälkeen on mitä parhain fiilis.

4. Ei tarvitse laittaa niin paljon meikkiä! Tätä rakastan kesässä. Vaikkei keväällä, syksyllä tai edes talvella tarvitsisi meikata kauheasti, niin se on kivempaa laittaa sitä punaista huulipunaa ja taiteilla rajauksilla, mutta kesäisin ei edes sitäkään. Mun suosikkina on ollut tänä kesänä vaaleanpinkki huulipuna, todella ohut kerros meikkivoidetta, poskipunaa, vähäsen puuteria, mahdollisimman luonnolliset kulmat ja vain ripsiväri.

5. Piknik on kesän ihanin hetki. Tähän mennessä en oo vielä päässyt piknikille, mutta toivotaan että kesän aikana vielä tulee ainakin kerran tehtyä pieni piknikkiretki.

 
6. Kesäisin ei tarvitse pukea niin paljon päälle. Ei tarvitse laittaa sitä takkia, tai pitkiä housuja tai miettiä tarkeneeko nyt sillä asulla, minkä olisi halunnut päälle pukea. Mä oon nyt jotenkin niin hurahtanut tavallisiin mekkoihin. Ne on vaan niin helppo laittaa ylle ja ne on todella mukavia.

7. Mä en rusketu ikinä kesäsin. Kesän jälkeen iholla on ehkä vähäsen tullut rusketusta, mutta muuten näyttää ihan samalta kun ennen kesää. Joskus se myös ärsyttää, mutta samalla en niinkään välitä siitä vaikken rusketu. Nautin silti auringosta.

8. Aurinkolasit on liimautunu melkein joka kerta kun jonnekin lähden niin kasvoille. Varsinkin ostoksille lähtiessä otan aina ne mukaan. Ne tuo kivan piristyksen asuun ja muutenkin tykkään niistä tosi paljon. 

9. Tänä kesänä tuli maistettua ensimmäistä kertaa minetissä olevia jäätelöitä. Makuna oli smurffi ja turtles ja aivan älyttömän hyvää, mutta tosi täyttävää. Kyllä kesällä pitää ainakin kerran nauttia jäätelöstä.

10. Hurahdettiin taas siskon kanssa tähän sarjaan nimeltä tuhkimotarina. Toisella nimellä Mi gorda Bella. Tätä on katottu viime vuonnakin ja tulee niin kesäfiilis sitä katsoessa. Ja koska sarja sisältää paljon draamaa, niin oon jäänyt enemmän siihen koukkuun, vaikka sen onkin nähnyt jo pari kertaa.

 
11. Oon menossa 15.7 Tammerfest extraan ja oon niin innoissani siitä. Toivotaan, että sää suosii meitä silloin (kop kop)

12. Tänä kesänä tuli kokeiltua vaaleanpunaista väriä hiuksiin. Tykkäsin ja ehdotan testaamaan sitä Biozellin shokkiväriä, jos haluaa kokeilla jotain, muttei halua sen pysyvän kauhean pitkään. Mulla tämä väri kesti muutaman pesukerran ja nyt mun hiukset onkin vaaleat ja vähän vielä sitä vaaleanpunaisen sävyä näkyy, muttei paljon.

13. Mä oon lomalla laiska hiuksien suhteen, että joka päivä ne on joko nutturalla tai auki. Harvoin jaksan vääntää kiharoita tai muutakaan erityistä. Erikoistapauksissa kyllä tulee sitten laitettua hiukset jotenkin kivasti.

14. Vaikka on kesä ja on lämmin, en siltikään voi olla juomatta teetä. Tänäänkin tuli kahvilassa otettua marjateetä ja kotona silloin tällöin juon eri makuisia. Oudoin on ollut ehkä jäätelön makuinen tee, joka ostettiin tuurin reissulta.

15. Aina törmään kaupassa johonkin kivaan syysvaatteeseen ja tämä tapahtuu melkein joka kesä ja tänäkin kesänä tapahtui. Ajatuksena olisi tilata netistä syksyksi vaate, josta sitten myöhemmin tulevissa ostospostauksissa.


16. Aamupala aamupala aamupala! Kouluaamuina mun ei koskaan tehnyt mieli oikein syödä mitään, joten vähän tuli syötyä aina muroja tai leipää, mutta nyt tykkään käyttää jopa aikaa sen tekemiseen. Tämän kesän aika on tullut syötyä aamupalaksi proteiinipannareita, croisantteja, ruisleipää kasviksilla, munakasta ja smoothieta. 

17. Myöhäiset kesäillat! Niitä rakastan, koska ei tarvitse miettiä aikaisin heräämistä. Vaikka unirytmi on sellaisen, että kuinka myöhään menenkään nukkumaan, herään aina yhdeksän ja kymmenen välillä.

18. Oon löytänyt uusia sarjoja, joihin oon hurahtanut, esimerkiksi ensimmäisen asteen murha, scream (uusi mtv sarja), ja olin niin innoissani criminal mindsin jatkumisesta. Sen jatkumista oltiin niin kauan odotettu.

19. Tämän kesän aikana on tullut pidettyä vain pari kertaa pitkiä housuja. Ne tuntuu paljon epämukavemmalta nyt, kun taas jos vertaa viileeseen ilmaan, silloin ei tarvitse edes miettiä lyhyitä housuja.

20. Ylempiä asioita lukiessa huomasin, kuinka paljon mun ajatukset muuttuu kesää kohden. 

Löytyykö joltakin teistä samoja piirteitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti