keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

March's music list

Ihanaa maaliskuun alkua kaikille Maaliskuussa tapahtuu varmasti paljon asioita, mutta kaksi isointa asiaa mulle on omat synttärit ja kesäaika. Vaikka kesäajan alkaminen ei tarkoita sitä, että nyt lähdetään uimaan ja ottamaan aurinkoa (kunpa tarkoittaisikin), mutta koska täällä on ihanasti kevään merkkejä jo tullut, nimittäin aurinko paistaa ja ei ole enää niin kovia pakkasia niin kesäfiilis on iskenyt kovaa vauhtia muhun. Oon kirjoittanut jo ylös muutamia kesään liittyviä postausideoita, joten yritän malttaa pitää ne ainakin vielä hetken itselläni, mutta taitaa tätä menoo tulla jo aika pian julkaistuksi. 
Nyt kuitenkin postaus aiheeseen. Oon koonnut nyt viime kuusta lähtien lemppari kappaleitani kokoon ja halusin ne tulla julkaisemaan vasta näin maaliskuun alussa. Oon älyttömän kova musiikin kuuntelija. Musiikki soi treenatessa, lenkkeillessä, kouluun mennessä, kotiin tullessa, bussissa ja vaikka missä. Tässä olisi nyt pientä "esittelyä" tämän hetken suosikeistani ja vähän saatte tutustua mun musiikkimakuun (joka vaihtelee aika useasti)






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti