tiistai 30. kesäkuuta 2015

Kesäkuun ostokset

Moi, mites teidän viikko on lähtenyt käyntiin? Täällä mitä mukavammissa merkeissä. Tässä kuussa tuli ostettua mitä kaikkea kesäistä asustetta. Olen löytänyt tuotteita, joita melkein hiki otsassa olen yrittänyt etsiä. Ajattelin, että nyt olisi aika vähän esitellä tämän kuun ostokset.


Alotetaan vaikka tästä älyttömän söpöstä ja mukavasta kukkapannasta. Tänä kesänä tuli kauhee kuume hankkia tällainen. Heti kun sain kauppakassin käteeni, sain ideoita, mihin voisinkaan tämän yhdistää. Ostin tämän H&M:ltä. Ja hintaa oli vain 5€. Olin jo valmistautunut maksamaan tällaisesta ainakin 12€.


Tän vuoden aikana oon saanut niin paljon motivaatiota ja innostusta treenaamiseen. Ja mikäpä ei olisi parempi tapa nostaa sitä innostusta kuin uusia treenivaatteita. Vaikka niitä jo entuudestaan löytyykin, niin silti aina rakastun uusiin. Tämä vaaleanvihreä paita on H&M:ltä ainoastaan 3€. Tykkään tästä tosi paljon, koska tää on tarpeeksi ilmava, plus rakastan napapaitoja treenatessa. Tämä vähän värikkäämpi paita on ostettu Gina Tricotilta, ja hintaa tällä oli 10€. Olin kauan aikaa etsiskellyt sopivaa juoksupaitaa, koska ennen kaikki juoksupaitani ovat olleet tosi epämukavia, joko liian löysiä tai sellaisia minkä kanssa en lähtisi juoksemaan. Tätä sovittaessani tiesin heti, että tämä se on, juuri tällaista oon etsinyt. Nyt voin taas hyvillä mielin lähteä juoksemaan.


Mä oon sellainen ihminen, että katson tarkkaan ostaessani alusvaatteita, että minkä tuntuista ja minkälaiset ne ovat. Ginaan mennessä ajattelin käydä katsomassa jospa tarttuisi jonkinlaiset rintaliivit mukaan ja niin kävi. 5€ näistä maksoin ja todella todella tyytyväinen olen tähän ostokseen.


Kesäkuun alussa kävin H&M:llä katselemassa, jospa löytyisi jotain kivaa lämpimille ilmoille. Kyllähän sieltä tuli kaikkea muuta, paitsi nämä. Katselin näitä jo silloin vähän aikaa ja sitten kotona aloin miettiin, että olisiko pitänyt ostaa. Päivien harkinnan jälkeen, ajattelin sitten käydä katsomassa jos nää olisi vielä siellä. Ja siellä olivat. Nappasin äkkiä sopivan koon ja lähdin sovittamaan. Istuivat päällä hyvin ja hyvä puoli oli, että kangas oli trikoota, eli näillä pystyisi koko päivän oleen. Hintaa tälle shortsille tuli 10€


Lisää H&M:ltä ostettuja vaatteita, nimittäin crop top. Mä oon tunnetusti niiden hamstraaja, joten oli taas kiva saada vähän lisää napapaitoja kaappiin. Tästä maksoin 5€


Tämä H&M:ltä ostettu maksihame on ollut kovassa käytössä heti tämän kuun alussa. Tykästyin tässä hameessa sivulla olevaan halkioon. Kyseiseen leikkaukseen hameissa olen tykästynyt kesän aikana. Onni osui muhun kyllä hyvin, kun sain nappastua sovituskoppiin viimeisen kappaleen. Hintaa tällä oli 7€


Viimeisen kappaleen sain tästä kukkakuvoidusta, läpikuultavasta kimonosta. Olin niin iloinen kun sain ostettua tämän ja tästäkin tuli niin paljon erilaisia ideoita tämän yhdistämiseen. H&M:ltä tämäkin on ostettu ja hintaa oli vain 10€. Mikä onni!

2 kommenttia:

  1. Ihastelin itsekin hooämmällä tuota kimonoa. Se on kyllä aivan ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kävi onni että sain napattua viimeisen kappaleen täältä h&m:stä. Tuli kyllä kuitenkin mietittyä, otetaanko vai eikö oteta, mutta onneksi otin:)

      Poista