perjantai 26. kesäkuuta 2015

Ikävä kolkuttaa


3. huhtikuuta kirjoitin kyynel silmäkulmassa siitä kuinka nyt on aika lopettaa. Silloin ajattelin, että tämä on pysyvää, mutta täällä olen taas, enkä aio mennä mihinkään pitkään aikaan. Tässä parissa kuukaudessa oon muuttunut ihmisenä todella paljon, olen kokeillut uusia asioita, ottanut riskejä ja varsinkin nauttinut elämäni jokaisesta päivästä. Tauon aikanani oon päässyt ripille. Ripille pääsin 14.6.2015 Tutustuin aivan uusiin ihmisiin ja opin paljon uutta rippikoulussa ollessani. En vaihtaisi niitä kahta viikkoa mihinkään muuhun.


Olin kauan aikaa miettinyt ja suorastaan tuskistellut tämän asian kanssa. Mietin koko ajan, että mitä teen blogini kanssa. Lopetanko vai jatkanko? Olin tottunut jakamaan täällä elämääni. Vaikka kaksi kuukautta oli muutosten aikaa, enkä tiedä oliko hyvä asia, etten pitänyt blogia vierelläni. Mutta nyt tiedän tämän hetken olevan se oikea. Kasvoin ihmisenä tämän blogin rinnalla. Haluan tietää taas miltä tuntuu kertoa elämän pienistäkin asioista. 


Mikään ei ole koskaan pysyvää. Näin ajattelin viimeistä postausta kirjoittaessa ja totta se on, mutta bloggaaminen on aina ollut mulle tärkeä ja rakas harrastus, koska kirjoittaessa ja postausta suunnittelemisessa pääsen toteuttamaan itseäni. 


Haluan jotain uutta, mutta silti vanhaa. Vaihdoin saman vanhan blogini uudeksi nimeksi. En halunnut luopua Milla in Wonderland blogista, joten jätin sen luettavaksi. Nyt haluan pitää saman, mutta Milla's Lifestyle kuulostaa tällä hetkellä siltä oikealta. Te näette jatkossa elämästäni hetkiä, jotka haluan ikuistaa. Poistin myös kaikki muut postaukset, mutta jätin viimeisen postaukseni.


Totta puhuen jännittää ja samalla pelottaa painaa tuota julkaise nappulaa. Nyt se tuntuu oikealta, mutten tiedä ihmisten reaktioita, varsinkin niille joille olin kertonut etukäteen blogin lopettamisesta.


En muistanutkaan kuinka hyvältä tämä kirjoittaminen tuntuu. Pääsin tyhjäämään kaikki ajatukseni. Toivottavasti palaan pian taas uuden ja normaalin postauksen kanssa. Kiitos ja hei

2 kommenttia:

  1. Onnea ripille pääsystä!

    Onko ystävälläsi anoreksia? Niin laiha... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hänellä on kaikki hyvin, ei syytä huoleen

      Poista