perjantai 8. heinäkuuta 2016

Wake me up when autumn begins


Moikka Pitkään aikaan en oo tehnyt pelkkää höpöttelypostausta, joten nyt päätin hetkeksi istahtaa alas ja tulla kertomaan vähän mitä mun elämään kuuluu ja mitä se pitää sisällään. Aloitetaan vaikka sillä, että mulle kuuluu oikein hyvää. Kesälomasta on nautittu oikein kunnolla vaikka ilmat ei nyt enää ainakaan täällä Tampereella päin oikein suosi meitä. Mua ei tää ilma haittaa vaikka tykkään ihan älyttömästi kesästä, mutta tää sää saa mulle vaan sellasen syysfiiliksen ja mut tuntien rakastan syksyä ja pientä viileyttä. 

Viimeksi kun puhuin opiskeluista, sanoin päässeeni luonto -ja ympäristöalalle, mutta siihen tuli myöskin muutoksia. En nimittäin ottanut paikkaa vastaan. Vaikka edelleenkin unelma on päästä joskus valmistamaan itse luonnonkosmetiikkaa tai jotakin muuta luonnon kanssa, päätin kuitenkin etten ota tällä kertaa kyseistä paikkaa vastaan. Tällä hetkellä mulla on mietinnässä puutarha-ala tai eläintenhoidon perustutkinto. Näistä kahdesta päätän viikonlopun aikana ja siitä tuun varmasti myöhemmin ilmoittamaan jollakin tavalla myös täällä.

Isoveli oli tilannut mulle kameraan mikrofonin, koska olin pitkän aikaa halunnut sellasta jotta pääsisin ehkä vähän paremmin tekemään videoita niin tänne blogiin kun tubeenkin. En kuitenkaan aloita tubettamista, koska tykkään enemmän kuitenkin bloggaamisesta itselläni, mutta haluan kuitenkin tehdä muutamia videoita, joten toivottavasti innostutte myös ideasta, että blogissa on tekstien lisäksi myös videoita. Niiden avulla pääsette varmasti vähän enemmän tutustumaan muhun.

 

1 kommentti:

  1. Kiva postaus ja kauniit kuvat.
    Osallistu kastehelmi kulhojen (6) arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista